יום ראשון, 24 במרץ 2013

טכנאי מחשבים – כל מה שרציתם לדעת ולא העזתם לשאול


מי צריך טכנאי מחשבים

כל מי שיש לו מחשב בבית זקוק לאדם מקצועי שיידע לתקן ולתחזק אותו. טכנאי מחשבים בירושלים נחשב לדמות בולטת ביותר בספר הטלפונים של אנשים רבים. ברגע שהמחשב לא עובד אנו מרגישים חסרי אונים. הפחד מאיבוד מידע ומחוסר יכולת לקדם עבודה או נושאים פרטיים בהעדרו של המחשב, הופכת את הטכנאי של המחשבים לדמות חשובה ביותר. לפניכם מעט שאלות ותשובות הנוגעות לעבודות של טכנאי מחשבים. התוכן הכתוב כאן נועד לסייע לכם בהבנת הנושא המדובר.

כיצד יודעים שטכנאי מחשבים הוא מקצועי

לא כל מי שיכול להתקין לכם תוכנה במחשב הוא טכנאי מחשבים מוסמך. בעידן שבו כל ילד זב חותם יכול להתקין תוכנות, קשה מאוד לדעת מהן היכולות הנדרשות באמת מטכנאי מחשבים מקצועי. נוצר מצב שאנשים בעלי הסמכה לעבוד בתור טכנאי מחשבים, מוזמנים לתיקונים או הצרכים השונים, יחד עם אנשים שלא למדו דבר ועדיין משווקים עצמם כטכנאי מחשבים מובחרים. בהחלט ייתכן כי הטכנאי הטוב שאתם מכירים איננו בעל הסמכה רשמית.

מהי העלות של תיקון או שדרוג מחשב על ידי טכנאי מקצועי?

חשוב לקחת בחשבון שלכל תיקון יש מחיר שמתאים להיקף התיקון וכי על טכנאי המחשבים להתייחס לכל מקרה נקודתית אך בצורה הגיונית וסבירה. למשל, ישנה עלות נוספת לביצוע התיקון בבית ובאופן מיידי לעומת תיקון במעבדת מחשבים. חשוב להבין שטכנאי המוזמן לביתכם לצורך תיקון, היה צריך להשקיע זמן ומאמץ נוסף כדי להיות יעיל ובזמן. עלות השירות נקבעת כמובן בקשר ישיר לסוג הבעייה ומורכבות התיקון.

מה עדיף- טכנאי מחשבים או מחשב חדש?

תשובה לשאלה כזו צריכה לעבור ישירות דרך מומחה לתחום. הצלת המידע על המחשב היא הדבר החשוב ביותר, אחרי ביצוע גיבוי ניתן לשקול תיקון או רכישת מכשיר חדש. לכן, בכל מקרה יש לדון לגופו של עניין.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה